Oj oj oj

Tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt med :D

I söndags lovade jag er en uppdatering men vart en massa annat istället. Efter matchen så (som vi förlorade, så klart) så kidnappade vi våra tränare och drog till G och käkade. HUR GOTT SOM HELST! Sen efter de så var jag tvungen att dra ut till Öset och hämta mina älsklingar. Så han inte med någon uppdatering då.

I måndags så var det visserligen lugnt, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde då.. Hum! Joo, när Jimmy slutade jobbet så drog vi till Arninge och DMS butiken för att införskaffa oss en ny bashögtalare. Dem hade nämligen kvällsöppet med special erbjudanden så vi fick 2 basar till priset av 1 :D Bror var snabb och ville köpa den av oss plus att han köpte en gamal som vi hade i 940:in så då slutade de med att vi fick våran bas för 45kr :D hahaha! VI ska montera in den i bilen ikväll!!

Tisdagen var full av babysim och fika med Emmali på subway haha aaa var en grej som hände där som var ganska komisk. Sen var de hem och leka järnet med Lilleman en timme sen sov vi båda gott i 3 timmar :) På kvällen vart de en promenad och sen ut till Öset för att titta på idol och och höra hur det gått med bilen som Jimmy fixat nu :)

Idag blir det lugnt ska eventuellt ut till Sara när hon hör av sig och planera lite inköpslista för dopet :D Nu är de inte så långt kvar :D

Annars mår vi faktiskt bra, Liam utvecklas så mycket just nu så de är galet. I vattnet så simmar han tydliga simtag och de är ingen annan i våran grupp som gör de.. Men han vart så trött så sista 3 minuterna så gick vi upp och böt om istället. Men han älskar verkligen att bada så jag hoppas att vi kan fortsätta på 2:ans babysim oxå?! men 1500 är mycket pengar  :/

Neej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med Liam en stund :D
Kramkram


Kommentarer
sofia linnea - mamma till Mio

ja absolut! :D

2010-09-29 @ 23:17:46
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0