Min lilla solstråle

Måste bara få skryta lite om Liam. Han är oftast glad och charmar alla som kommer i hans väg. Han skrattar och busar med oss här hemma och jag dör verkligen då jag får ett leende och hör att han skrattar och mår bra :D

Han är snart 4 månader och de är sjukt vad fort tiden går, snart är han ett halvår. Han är så duktig, man ser att han har kryptänket men han vet inte hur han ska göra riktigt utan blir arg och frustrerad då han inte tar sig fram till leksaken eller vad de är som lockar! Han snurrar runt på golvet och vänder sig från mage till rygg, han har inte rikgtigt hajat de där från rygg till mage än. Han är så stadig och håller man honom och låter han stå på golvet så går han, sååå häftigt!!

Han pratar och står i här hemma på dagarna och kollar vad mamma och pappa håller hus. Då har jag inte nämnt än vilken pappagris de där är.. hahaha. Skiner upp som en ståle när pappa kommer hem efter jobbet och vill direkt upp snajja lite.. :D

Jaa tiden räcker inte till helt enkelt!!



Kommentarer
sarah

ja åh Jessica han är så fin !!!

2010-09-03 @ 19:31:39
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/
Anna Lundin Mamma till Lucaz

Söta liam!

2010-09-07 @ 00:18:43
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0