Helgen som varit!

Helgen har varit helt okej. Fredagen så hälsade vi på min farmors mamma Oma som fyllde 86 år.. Sen på lördagen så var de dags för match och Jissses är mitt enda ord och frågan lyder, Hur dåliga får man vara? Jaa sen kan ni ju få gissa hur de gick..




PÅ detta kort är 4 av 5 generationer, Fattas gör min pappa (Thomas Whalqvist) Får se om vi hinner ta ett ordentligt sånt kort.. Oma hade tjatat på farmor så länge att hon ville träffa Lille Liam :D Och om hon vart glad. Vilken present på din 86 år dag :D!

Söndagen så fyllde Matte år :) 48 år blev Liams farfar på hans 4 månaders dag. Så grattis till dem båda :D

Jag har nu börjat ge honom gröt till "frukost" och han gillar de verkligen, första gångerna så var de skeptiska miner och han täntke säkert och undrade fa fan jag gav honom. Men nu vill han knappt sluta äta, nog att han god aptit men någon måtta får de vara. Han får som de rekommenderas och jag försöker hålla mig till de. Men när han ska sova har han sånt snutt behov så jag vet inte vad jag ska göra.. Han får flaksan äter upp hela och somnar.. Har funderat på att bara ha vatten i flaskan men får dem inte ont i magen då??

Jaa ge mig gärna tips på den fronten ;)

Neej, idag hoppas jag på att Sara kommer annars åker jag till Thuns..

Kram på er



Kommentarer
Anonym

Får han inte nappen då? Den stillar väl snuttbehovet?

2010-09-13 @ 23:53:07
Tessa

Men vilka härliga kinder!!!!!!



Kul me 5 generationskort. de har vi med våra barn oxå!!! :)

2010-09-14 @ 17:29:33
URL: http://tessa84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0