Fredag, Lördag & Söndag!

Jaa som ni märker så har jag inte så mycket tid till att blogga på helgerna då dem oftast är fulla av annat äventyr!

I fredags så var Mamma ledig och vi gick ner en sväng på stan och senare så kom pappa och fikade med oss hos mamma. På kvällen åkte jag hem till Mira och hade lite mys kväll. Fick även min iPod såld så nu är den borta, skönt! När vi skulle åka hem därifrån så hade deras katt markerat Liams stol som sin. haha!!

I lördags så var de att kika lite på loppis, dock hittade vi inget, kanske lika bra? Sen vart de middag i öset innan säsongsfinalen i Görla och Landracing men de vart inte som tänkt så dem skulle försöka få tillstånd till körning på lördag istället då säsongfinalen regnade bort. Jaa den kvällen bjöd väl inte på så mycket mer än att vi åkte hem och hyrde film som vi kikade på. "Farsan" blev de och jaa den var så där så skulle ha lyssnat på dig Erika ;)

I söndags så var de match och nu är vi vana med att förlora spelade mot Frösunda och fick spö med 6-0 men laget är uppgivet och tror de kommer bli kanon med 5:an till nästa år mer på "våran" nivå! Efter matchen höll Anniz i ett möte som jag tror många fick sig en tankeställare på, i alla fall jag tog åt mig av en del saker. Neej, bara att visa Anniz nu sista träningarna/matchen att vi kan.. Jaa söndags kvällen så vart de till att rösta i valet och senare hem till sängen och nu sitter jag här och väntar på att en auktion på tradera ska ta slut :) Jag budar på tarzan filmen som jag så Lääänge har letat efter men den verkar ha utgått så nu köper jag den där i stället så håll tummarna för mig :D

Idag så blir det lugnt ska försöka att städa lite och kanske att vi tar oss ut för en promenad vore skönt!! :)





Liam och Chilli (Mammas 2:a katt)



Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jätte fin header du gjort :)

2010-09-21 @ 07:16:55
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
sofia linnea - mamma till Mio

åh tack! :) Vilken fin header, och super söt björn overall tror det är en sån jag köpte igår :D



ja, ang. förlossningen så tycker jag att det var fruktansvärt läskigt med sugklockan, jag var inte mentalt förberedd heller, man tror ju aldrig att något sånt ska hända en själv. Antar att du förstår :)

Kram!

2010-09-22 @ 12:34:56
URL: http://sossomarkskog.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0