Barnmatspure

Nu har jag pysslat lite här hemma med pureer (stavning?) till Liam :) Eller startpotioner som de står på vissa saiter. Iallafall, jag var till Willys och handlade Potatis, Palsternacka och morötter. Kokade upp dem och stavmixade potatisen och palsternackan till en pure och sen morot för sig. De vart en fiin gegga av de hela och sen när jag tar fram för servering så får jag nog ha i lite vatten för att späda lite. Men tror de vart ganska bra, jag hade i rapsolja i båda rörorna och jaa vi får se vad Liam tycker om dem sen.. En sak som han iallafall älskar är majspuren Nestlés :)

 

 

Jag kokade upp palsternacka och potatis tillsammans och morötter för sig efter som de skulle vara olika pureer. 



 

Yes,  vist ser det smarrigt ut :)

 



Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Gud så smart :D



Ja jag ska följa med :)



Kram

2010-09-10 @ 13:10:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
jenny

nästa gång vi handlar blir det till att göra samma som du=) fryser du in dom eller? :) kram

2010-09-11 @ 17:18:55
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0