Prästen

Igår träffade vi ju prästen Lars och vi gjorde upp programet till Dopet så nu är de klart, känns kanoners att de enda som är kvar nu är att göra smörgåstårtorna som de ska bjudas på :) Sen är de bara att hoppas att alla kan komma för de blir ett av dem större dopen som Frötuna har haft, haha aa vi ska alltid vara värst?! Men hur som helst så känns de just nu som om vi har läget under kontroll, vi ska bara handla i början på nästa vecka e vi behöver till tårtorna och jag måste fixa en dopklänning till Liam om någon som bor här i Norrtälje eller Rimbo har en att låna ut så skulle jag vara väldigt glad.. :)

På dopet kommer en tjej med en egen pianist att spela och tror de kommer bli kalas det sägs att hon är grymt duktig. :) Vi har valt 3 låtar som hon kommer att sjunga vilka de blir de får ni som kommer höra då :D Men kan avslöja att de är 2 Disney låtar och en Shirley Clamp låt :P

Kommer bli super roligt och jag är allt lite nervös :)


Kommentarer
Miia mamma till My

Måste bara säga vilken go pojk du har :) Så rund o go, precis som min dotter. :) Kram kram

2010-10-08 @ 10:51:58
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
madde

Mysigt med dop :)



Kikar runt bland fler som använder bloglovin och är föräldrar :) . Så lämnar ett spår här med.

2010-10-08 @ 13:38:45
URL: http://www.saramadeleine.se
jenny

Ni kan låna Elinas klänning hon hade innan jag säljer den, det är bara att ni köper blått band och syr fast =) Kramar!

2010-10-11 @ 02:22:02
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0