Prällen idag

De var riktigt trevligt på marknaden igår. Åkte till och med en karusell och tro mig både jag och Sara trodde vi skulle dö.. haha, var två killar som stod och snurrade på våran kupa sista 2 minuterna och jävlar vad de snurrade.. hahaha!! Annars så hittade vi inte något speciellt Sara och Ronnie köpte lite men annars var de mest karusell åkning på lilldamen :)

Idag har jag fullt upp kan man säga.. vid 1 ska jag möta upp Mira och sen ska vi hänga på f-center en stund för halv 2 ska jag till frötuna och ha möte med prästen en halvtimme. Efter de så blir de väl tillbax till f-center och hänga med Mira tills Jimmy slutar och kommer hem :D Ikväll kanske de blir marknaden i Rimbo?! Om inte Matte & Bitte kommer hit. Men får se hur vi gör med marknaden för de brukar vara så jävla trångt där och blir tungt med vagn då.. :/

Ska iallafall bli skönt att träffa prästen idag och lägga upp lite kring dopet :)


Tränar och vänder mig :) Nu kan han de helt själv och gör det HELA tiden..
Nu ska han bara lära sig att göra de från rygg till mage sen får vi de nog inte lugnt här hemma :D



Kommentarer
Anonym

Klart att du ska komma på marknaden, ni får ju ha Liam i en bärsele då ju. Eller har ni ingen sån? Skapligt trångt med vagn.



Vad ska man köpa i doppresent då?

2010-10-07 @ 11:54:11
URL: http://fieh.blogg.se/
carrå - 19 år och mamma

Gud vad alla ungar börjar rulla runt samtidigt, häftigt ju :D. När ska ni ha dopet? :)

2010-10-07 @ 13:18:19
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
carrå - 19 år och mamma

Skojjigt :D. Oj det är snart alltså, har ni allt klart? :). kram

2010-10-08 @ 09:43:38
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0