Lördag & Spinning medium 1

Dagen började med att Liam väkte oss med att ligga och prata i sin säng :D Söta unge säger jag bara :D
Vid halv 10 hämtade Kajsa mig och vi drog till Friskis här i norrtälje: dags för spinning. Vi skulle köra ett puls pass men vet inte vad som hände riktigt utan vi hamnade på ett Medium pass och jisses vad vi fick kämpa.. Riktigt sköön genomkörare men imorgon blir det nog träningsverk känner redan i rumpan hur de stelnar.. :) hehe!! Känns skönt att ha kommit igång lite nu och för varje träning jag gör så känns de lite bättre i kroppen. Har kanske inte gått ner så mycket men denna vecka har jag varit hårt på sockersuget och har faktiskt minskat 1 kg :D Men än är resans väg lång till mitt mål..

Start vikten låg iallafall på 75kg
Idag: 74kg

Jag kommer att väga mig varannan vecka för att se viktminskningen och för att de inte ska bli för ofta man springer till vågen :) Är ju ändå inte de som är de viktiga egentligen utan hur jag mår inuti :D

Nej, nu ska jag kika vad de blir för mat här i Öset :D

Kram på er


Kommentarer
Sofia

Duktigt att du är igång! Vad vägde du innan du blev gravid? Vad är ditt viktmål? Skull vara kul att se "före"-bilder nu och sen efterbilder när du nått ditt mål.



Lycka till!

2010-10-09 @ 22:29:14
carrå - 19 år och mamma

Okej härligt att allt börjar bli fixat :). Nej det förstår jag, har ni ingen som går i släkten?, det har i alla fall vi så den ska vi ta sen :)

2010-10-10 @ 11:27:31
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0