Full fart inget stopp!

Igår var Jimmy ledig och var med till Rimbo för att kika på när vi (läs Liam) badade :) Liam tycker de är så roligt och skrattar massa när han ligger i vattnet :)

Efter de så skulle vi leta skor till Jimmy på skoman här i Norrtälje, men inte ett skit om man inte ville punga upp 1300:- ALDRIG för en timme.. Neej, så vi bestämde oss för att senare åka till Arninge för nu skulle jag ut till Kajsa och ta en promenad :)

Jäclar vad de blåste tur att vi hade någorlunda med kläder på oss. Hon visade vart de var dem skulle bygga hus och nu är jag nog allt lite avis på dem :) Sen gick vi hem till Daniels föräldrar för de är där dem bor nu. Vi satt och pratade skit en stund innan Jimmy kom och hämtade mig igen.

Vi åkte då direkt till Arninge för att se vad skoutbudet var där.. Men vi kom fram till att de inte var värt att köpa "fin skor" för 500-1000:- ¨så fick bli ett par svarta gympa dojjor från stadium outlet. Jag menar dem kan han ju ha efter oxå och är väl ingen som kollar vad fan vi har på fötterna för utom Linda då. Men annars är de ingen som bryr sig..

Väl hemma igen så gjordes de en alldeles för sen middag och sen fotboll. Fotbollen var ju ingen höjdare så vi fastnade för 1:an, där de var mer drag just då.. :) hehe!

Idag så är Jimmy och besiktar bilen innan jobbet, så håll era tummar och tår för att de inte är något fel. Sen idag är uppgiften att vis ka handla ALLT till dopet som är kvar att handla. Allt till tårtorna, dukningen och övrigt fika :) Kommer bli kalas det här, samtidigt som man nu bara vill ha det överstökat så man kan börja fokusera på nästa grej.. ;)

Neej, nu blir det frukost och sen kommer nog Jimmy tillbax för att jag ska köra han till jobbet, för jag måste ju ha bil idag då jag inte vet vart vi ska och handla riktigt.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0