Tatuering!

Var ner till House of Pain nyss och pratade med Cribbe om min tatuering han skulle skissa på den tills datumet jag bokat för nålning. Litar helt på honom då jag sett många tatueringar han gjort tidigare, så de känns kalas! Tog även upp att jag gärna fyller i mina stjärnor men dem skulle vi boka tid för senare för den nya kommer att ta ett tag att göra. Stjärnorna ska jag bredda lite och fylla i. Åå denna gång ska jag gå tillbax innom 3 månader och få dem ifyllda.. Fick lite fy för att jag inte han med de då jag gjorde dem. Men han kom i alla fall ihåg att jag var där förut så de var ju lite roligt. Men äntligen så tar jag tag i åå fortsätter mitt tatuerande!! Nu är de dessa projekt sen får vi se om de kanske skulle dyka upp något mer i framtiden :D


Bild: Google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0