Jag hoppas du hinner ;)

Snöstormen är här.. Kunde den inte väntat tills imorgon med att dra över oss?? Har massa saker jag tänkt göra idag.. Åå är de så här så känns träningen väldigt långt bort?! Vinden som tar ta gi bilen emellanåt så man tror man ska åka av.. Neej, vi får se hur jag gör med den saken.. Blir då kanske gymmet en stund, bara för att få röra på mig lite!! Men får se kanske ser bättre ut mot kvällen (önsketänkande)?

Liam ligger här på golven och utforskar alla rummets hör och saker. Plutten börjar bli så stor.. Natten gick hyfsat han vaknade vid 11 åå var så himla ledsen man då masserade jag in Alvedon i tandköttet och tror de hjälpte för han somnade gott i min famn efter de :/ Gör ju så ont i hjärtat att höra det där skriket då dem verkligen visar att dem har ont någonstans..

Nu har det lugnat sig lite så man kanske ska springa och köpa lite mat :)

Ha en bra dag i blåsten!



Kommentarer
Anonym

Visst. Familjenperssons.bloggplatsen.se

2010-11-24 @ 12:23:30
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0