Inte sant!

Ååh nej, det får inte vara sant.. Vi som skulle ligga i gärnet nu.. Vaknade inatt av att kroppen ömmade och näsan täpt, kroppen kockade och tempen visade på 39,3 :/ Var länge sen jag hade så hög feber.. Nu idag så har tempen sjunkigt igen men är fortfarande täpt och kroppen ömmar, eller snarare huden som gör ont vid berörning. Efter de som hänt då jag var mindre och jag hade så hög feber så vågade inte Jimmy åka till jobbet idag, fast jag sa att de var okej. Neej, han stannade hemma för att ta hand om Liam så jag kunnat sova, för har inte orkat något annat, så var väl tur att han stannade hemma..

Men jag blir så arg kunde ju ha blivit sjuk imorgon istället för vill ju så jävla gärna träna. Idag är det styrka + konditions träning oxå, så ännu jobbigare att jag missar.. Hoppas jag blir bättre tills på fredag för då blir det gymmet istället..

Neej, nu kurrar magen och jag ska försöka få i mig något att äta.. Hoppas eran dag börjat bättre än våran :/

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0