Tur idag!

Jaa idag har vi haft lite tur kan man säga, Men kan tyvärr inte avslöja än vad de är. Har vecko handlat så nu ska vi ha så vi klarar oss med mat i en vecka till :)

Jimmy var med Tony och Ronnie och spelade lite fotboll på Björknäsvallen såg ju inte allt för tråkigt ut haha.. De hade lite roliga övningar fis sig själva.. Jimmy hade tänkt att träna med roslagens/blidö på tisdag så han testade skorna idag och tror han var gansak nöjd med dem.. Dock sparkade han i backen några gånger så det hade släppt ytterst lite i fram på ena skon så får väl se om de håller på tisdag eller om vi måste åka upp med dem till Intersport för ett par skor för 1.200 borde hålla några sparkar i backen annars är det inget att ha..

De är väl de vi har sysslat med idag nu sitter jag vid datorn i öset och Jimmy spelar tv.spel mot Tony, det brukar gå "jätte bra".. host host! Nej men han har vunnit en gång i alla fall :)

I veckan hoppas jag på att kläckas och att vi äntligen ska få träffa den här skatten som bott i min mage så länge men man vet aldrig. Känner mer i rygg och nedre delen på magen nu än jag gjort tidigare så kanske att de har börjat lite ialla fall men de kan ju vara lång tid kvar för de, jag vet men hoppas kan man alltid göra :) Dessutom är ju ALLA så nyfikna på honom nu :) Sen är det nog många inklusive jag som vill ut och gå med vagnen eller vad säger ni Mormor, farmor, gudmor m.f.? hihi Men den som väntar på något gott...

Imorgon är det endast 10 dagar kvar så fortsätt lägg era gissningar på när Han ska ha sin debut i dagens ljus :)



Kommentarer
Anki

inte jobbiga värkar. Det var ju natten för ett några dagar sedan som var jobbig. Annars har jag bara känt av ömhet och små värkar hit och dit ibland, som gått över när jag rest mig upp och börjat gå runt i lägenheten lite :)



Själv då? Så du sattsar också på att kläcka i vecka. Då är vi 2! Fast, gissar nog på att Bulan stannar till BF dagen. Skulle inte förvåna mig det minsta :P

2010-05-09 @ 18:42:10
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Anki

Ja precis, den underbara känslan har jag med... (underbara och underbara...?) det känns ordentligt det trycker nertill. Hehe...

2010-05-09 @ 18:56:33
URL: http://ankihansson.blogg.se/
emma

Hej Jessica. Tackar för det :P Allt är bara bra med mig, hur är det med dig? Gravid och allt! Grattis! Nu kan det inte vara långt kvar va? Kram

2010-05-09 @ 20:21:53
URL: http://emmasegerstrom.devote.se
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Så bra :) Joda både igår och idag har vart bra, nu väntar en lång vecka innan de är helg igen.. Phu! men för dej lär nog alla dagar kännas långa nu va? ;) kram

2010-05-09 @ 20:54:53
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Helen

hej! jag har en fråga till dig angående babykläder. vilka storlekar har du köpt till början? alltså 50, 56 osv...

2010-05-09 @ 22:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0