Lördag

jag glömde ju skriva det att Liam var med i tidningen i veckan.. hihi plutten vår.. Nu är ni förståss nyfikna på hur det gick att sova inatt. Och det gick bra, han vaknar och är hungrig bara, vilket är ett måste så klart. Men efter han har fått mat så har han svårt att somna så man måste nästan hålla honom hela tiden tills han somnat igen, vilket så klart är jobbigt.

Hihi nu ligger han och skiter samtidigt som han äter, haha! Nej dags att väcka Jimmy  och sen får vi se vad denna dag för med sig!

kram


Kommentarer
jessika

jag är så jäkla envis så jag ger mej fan på att allt jag får för mej ska funka, problemet är att bebisar verkar dubbelt så envis :)

har hon börjat gråta så ger hon sej inte, försn man kommer dit och då kan det räcka med att man tar upp henne och hon får tutta två sug sen är det bra och så somnar hon. precis som om hon inte ger sej först hon får som hon vill :) haha.

ja hon har legat i egen säng från början, hon fick bara sova med oss på morgonen ett par timmar då hon käkat :)

jag kan inte ge några tips, eftersom hon inte vart nå krånglig. kan tänka mej att det är knepigt med så här små barn :/

2010-05-29 @ 14:11:46
URL: http://blondinii.blogg.se/
Anna

Ja jag vill också att h'n kommer ut nuuuu!!! Men lille Skorpan verkar inte alls hålla med :(

2010-05-29 @ 15:29:13
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
sarah

jag såg Liam i tidningen :) Han är så söt ... mys :) .. Hur går allt för er ?

Jag funderar på om jag skulle köpa det där hallonbladsthet av dig om du har det kvar ??

ha det bra

2010-05-29 @ 17:11:47
Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

heej =)) joda det går,, men börjar bli jobbigt nu :( men men snart är bebis här.. Imörn kommer de magbilder.. hihi



Hur är det med er då? lillfisen då, han vill ha mammas närhet om nätterna.. hihi gos!! Hoppas ni haft en bra helg.. kramar

2010-05-29 @ 21:44:10
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0