Liams utveckling dessa 2 veckor

I natt lyckades jag få honom att sova hela natten i sin vagga :) Är så svårt att slappna av och sova när han ligger i våran säng, man är ju rädd att rulla på honom eller råka lägga något över honom, så då spänner jag mig hela tiden då jag ska sova. Men inatt sov jag jätte bra mellan matpassen :) 

Liam blir ju hela 3 veckor på onsdag oxå, hjälp så fort tiden går!! Man vill bara pausa och ha honom så här liten ett bra tag till :) Men de ska å andra sidan bli så roligt att se hans utveckling. Han är redan så duktig och lyssnar på ljud och vänder sig åt de hållet de låter.. Sen har han blvit grymt stark i nacken, han håller sig stabil i 2 minuter innan han börjar svaja och lägger ner huvudet :) Man blir ju så stolt!!

Vi var på BVC i torsdags och vägde honom och så.. han hade gått upp yttligare 140g på 4 dagar så nu väger prinsen 3390g totalt.. så man behöver ju inte oroa sig för att han inte får i sig tillräckligt.. På onsdag ska vi dit igen då ska jag be henne mäta honom oxå ;)



Miniform har varit toppen mot magen och nu kan han sova lugnt på nätterna!



Kommentarer
Anki

hihi... ja självklart. men visst är det lite hängig mage trotts allt :) Självklart går de bort så fort man får igång träningen! Du kommer bli lika snärt som du var innan ska du se ;)



Söt kille ni har :D men gisses, min klimp fick väga sig idag och han har bara några få gram till 4 kilo kvar! hihi... en tjockis är det jag har!

2010-05-31 @ 17:47:02
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Anki

Jo det är så sant :) hehe..

2010-05-31 @ 21:22:43
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

Men åhh så söt han är!! =)



Ja de förstår jag, vet själv hur de var när timmy börja jobba & då var han endå hemma tills liam vart 8 månader.. då vart jag handikappad.. haha men de där löste sej, nu har vi våra egna rutiner osv =D



Ska ni hitta på idag då? :) Kram

2010-06-01 @ 08:30:55
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Sandrali

Hej och stort GRATTIS till lillkillen!

Vår lille Viggo kom två veckor innan bf för mitt blodtryck som jag åkt in och ut på ds för.

Du skriver att han får miniform eller vad det heter.. vad är det för och fungerar det bra? Vi har haft lite problem med Viggo och hans mage under två nätter nu och undrar om det kanske kan va samma sak?



Ännu en gång, grattis!

Kram

Sandrali

2010-06-01 @ 12:48:17
URL: http://salundell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0