Blåsor i mun

Ja, då var denna måndag slut. Nytt virusprogram är installerat så nu kanske man kan sitta på internet lite utan att den stänger av hela tiden... :)

Sitter och tittar på Talang just nu och efter de vet jag inte vad vi ska göra. Jag är absolut inte trött, har ju inte gjort något idag så får kanske skylla mig själv. Käkade en färsk annanas nyss och nu har jag blåsor i munnen gör skit ont, så den var sur må jag säga men väldigt god :)

Ingen grey´s dök ner i lådan heller så nu håller jag alla fingrar och tår på att den ska komma imorgon, annars vet jag inte vad jag ska göra faktiskt!

Inte så långt inlägg och ganska tråkigt så får bättre mig tills imorgon :)

Kram på er


Kommentarer
cammie

inte långt kvar för dig nu =)

2010-05-11 @ 09:40:12
URL: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0