10 Maj

Mycket 10 idag det är den 10, år 2010 och de är 10 dagar kvar till BF. Hihi..

Idag så har jag tagit en låång skönt dusch när jag vaknade, käkade lite frukost och nu sitter jag här efter att samtal med pappa min. Är grått ute även idag så hoppas på att min serie kommer på lådan snart så man har något att göra :)

Imorse när Jimmy skulle till jobbet så var jag en snurrig gravid kvinna. Jag ahde varit på toan och skulle precis öägga mig i sängen då Jimmys klocka ringer på mobilen. Jag frågar honom varför han ställt klockan de var ju söndag. Han skrattar åt mig och säger med ett leende att "älskling de är måndag och jags ka till jobbet". Haha, emn han jobbade i lördags och jag är ju så van att ha honom hemma två dagar så vart lite knasigt för mig denna helg.. Men men man kan inte hänga med i allt, och alla vet nog vart jag har mina tankar. Men han fick nog er rolig start på morgonen även om han sen fått jobba massor på jobbet och fick lunch senare.. :(

Jag ska nog ner på stan en sväng oxå för att köpa lite pysselgrejer till albumet om Litens resa i magen och första tiden utanför.. Ska köpa lite färg och dekerationssaker som jag kan klistra in och kanske måla en sväng. Sen ska de hängas i bilder som jag måste skicka efter från Fuji. Men de blir ett lite senare projekt, nu ska jag fixa till mig och hänga in tvätten :)

Ha en toppen dag :)


Augusti 2009 Rhodos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0