Tisdag 16 Mars

Idag vaknade jag vid 10 och gick hem till mamma för att kolla till Eric som ligger hemma sjuk. Men han mådde bättre idag. Vi tittade på filmen " Ensam Hemma" och sen käkade vi lite lunch. Vid 13 så kom Daniel hem så då fick han ta över mig så jag kunde gå hem för att fixa lite. Men nu när jag kommit hem så fick jag ingen lust till att värken städa eller bädda till nya sänglakan i sängen. Neej, däremot så funderar jag på att stoppa in hörlurarna i öronen och gå ut och gå en sväng! Men måste överväga det lite till känner jag, sen så har jag ingen bra musik på min Ipod.

Igår då jag var hos mamma så vågade inte riktigt Eric känna på magen men idag när han såg att de sparkade så såg jaga tt han var lite sugen så då vågade han. Dröjde inte länge innan han fick sen en hälsning från Lillkillen. Haha han vart nästan lite rädd.

Igår skrev jag och Jimmy en veckosedel på vad vi ska äta och efter de så drog vi iväg för att veckohandla. För på något sätt är de billigare att göra så än att handla varje dag till måltiderna, ni vet det slinker alltid ner något man inte tänkt från början. De hade special erbjudande på blöjor om man handlade för 200 så vi köpte faktiskt vårt första blöjpacket och de var allt lite speciellt då hon i kassan tittade länga på Jimmy då han skulle betala! Haha..



Kommentarer
jenny - mamma till elina

sv; Ja eller hur, snart har du ochså din lille här:)

Okej vad bra. Skönt att han fick jobb! Själv så har man en gubbe som nästan går hemma bara, provjobbar men inte fått nått riktigt jobb har han fått. Så sjukt att det är så svårt att få jobb i dagens läge och det blir ju inte bättre för förhållandet om ingen jobbar och båda går hemma. Men hoppas det löser sig framöver.. :) Jag pluggar på distans, åker till skolan en gång i veckan ungefär för att lämna och hämta uppgifter. Eftersom att jag går på IV så är det rätt slappt och ingen pressar en! Man tar allt i sin egen takt.



kramis

2010-03-16 @ 14:28:44
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Sofia

Och snart kommer ni få köpa mååånga blöjpaket! :) Kram!

2010-03-16 @ 14:30:43
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Sofia

Bara bra med mig :) Underbart att solen skiner. Hur är det själv, kommit in i några vanor nu när du slutat jobba? Såg att Jimmy fått sommarjobb, vad skönt! Kram

2010-03-16 @ 16:02:25
URL: http://mylifeback.blogg.se/
Sofia

Vi hade det kanon, jag och syster och hennes gamla jobbarkompisar vi va på teatern och lyssnade på ett coverband som spelade Metalica låtar. Mötte upp Tony, Perla jocke och hans tjej. Kanon kväll!

2010-03-16 @ 16:55:02
URL: http://mylifeback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0