Summering!

Heej :)

Ja idag så gjorde jag mitt sista pass på jobbet för iår, känns toppen samtidigt som de känna lite läskigt, vad ska jag göra nu?! Är ju ändå jobbet som fått tiden att gå så fort som den gjort hittills, men kommer nog på en rutin så småningom :)

Annars idag så var vi över till mamma en sväng, hon bjöd på fika och vi tittade på repsiren från Ousiders. De handlade om ungamammor och hur dem levde och såg på livet, typ!

 Imorgon så blir det Uppsala och IKEA. Ska väl mest kika och eventuellt köpa med oss en byrå till hem och lite grejer till köket. Men vi får se vad de blev imorgon blir ju sällan som man tänkt sig hemma sen i alla fall :) Vi försöker att panera en liten "lekhörna" här hemma men finns nog tyvärr ingen plats.. Så nu är drömmen att Jimmy får behålla sitt jobb efter sommarn så vi kan söka ett gemensamt lån och köpa något större :) En 3:a är ju drömmen :)

Veckan som kommer så är de ganska mycket som vi har planerat:

Måndag: IKEA
Tisdag:
Onsdag: Kalas
Torsdag: Städa hemma så vi slipper göra de då vi kommer hem. Packa inför dalarna!
Fredag: Åka till Dalarna på minisemester :)
Lördag: Hem igen?
Söndag: Hem igen?

Vad ska ni göra i veckan? och ge mig gärna mer tips på bra saker och tips inför spädbarnstiden :)

Kram



Kommentarer
Snart pappa.

hehe vi märker när hon börjar läcka. Ska du till IKEA idag? nice.Vi ska till IKEA när som helst och börja handla hem lite saker till bebisen samt till lägenheten

2010-03-08 @ 09:21:29
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
w - ung tvåbarnsmamma

Nää, donken är då inget jobb för en gravid kvinna, har ju sätt hur dem arbetar och vilket stress det är. kan du inte sjukskriva dig ett tag då?



Just nu arbetar jag inte alls, jag höll på att utbilda mig till starta eget en tid, men la det åt sidan ett tag och fokuserade på familjen. =)



ja det beror på hur man ser det. hon är ju fullgången i vecka 36 det är bara det att dem här sista veckorna lägger hon på sig extra för att inte vara så liten när hon kommer, och det skulle jag vilja att hon gjorde en vecka till iaf. men jag har ingen talan. =/



kramar.

2010-03-08 @ 11:00:11
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0