Solstråle!

Idag var vi iväg till IKEA, jag, sofie och Jimmy. Mycket mysigt då vi gick runt och spanade.. Gick ganska fort att springa egenom IKEA denna gång då vi viste redan innan vad vi skulle ha. Vart ett litet stopp vid barnavdelningen bara.. haha! Sofi köpte sin byrå och Jimmy och jag handlade lite till Lillen, gosedjur och sängkläder :) Så nu kan jag med 100% säga att vi har allt de viktigaste i alla fall :)

Han hade lite frispel då jag och Jimmy var hemma hos hans mor och far. Jag satt med ett glas på magen och han skulle sparka på de där glaset vart jag än flyttade de.. haha!! Söt unge antingen var de inge gott eller så ville han ha mer helt enkelt..

Var även och hälsade på Sophie och Peter en sväng efter att vi kommet hem från IKEA. Var inte kvar så länge så missade äppelpajen :( Illa där! haha men Peter skvallrar nog om den var god eller inte.. Men jag tror att Chippen gjorde den perfekt ;)

Neej nu är jag väldigt trött så blir sängen direkt tror jag imorgon blir de sovmorgon sen får vi se vad vi hittar på, ska försöka få upp lite bilder på de vi köpte idag oxå så ni får se...

(om ni vill lämna förslag på vad ni vill läsa om eller vad ni vill ha mer av så skriv gärna en kommentar!)


Kommentarer
w - ung tvåbarnsmamma

gud vad skönt! nu kan du vila upp dig en del. =)

hehe jo vissa vill ju det, men jag är bara glad om jag slipper gå till vecka 40 , grabben kom i vecka 38 helt frisk och mådde jätte bra. =)



egen företagare var det tänkt. =) hur har du tänkt med din förlossning? kram

2010-03-09 @ 07:46:25
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Snart pappa.

Vi ska som sagt till IKEA vi med om en liten stund. Ska bli roligt att handla hem saker till vårt mirakel :)

Idag känner jag mig otroligt seg. Hur är det med er ? Hoppas ni har haft en mkt bättre dag än jag

2010-03-09 @ 12:02:42
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Malin, 21 år & Gravid

Tack så mkt :), jag mår bra, hur mår du

2010-03-09 @ 15:08:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Malin, 21 år & Gravid

härligt, ja visst blir man glad och mår bra av det :)

vad hittar du på då?

2010-03-09 @ 15:18:08
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0