Snöig Söndag!

Idag så hade jag tänkt att åka och titta på fsk-rö men vädret säger att jag ska låta bli.. Är inga små flingor som faller här över Norrtälje! Nej så idag får de bli att göra något annat behövs lite pyssel här i lägenheten oxå så rastlös blir man nog inte. Imorse så var vi och handlade inför nästa vecka men vi glömde att vi ska äta middag ikväll oxå haha! Så får se vad vi hittar på eller om vi syns på någon restaurang senare i kväll..

Imorogn så är det återbesök hos BM ska bli spännande för ver nästan en månad sen nu. Men känner mig inte så orolig för han rör sig som en galning där inne emellanåt. Igår så gav han pappa sin en hel del med sparkar innan han (Jimmy) somnade.

Men jag måste få säga att nu får det vara NOG med detta vita täcke som täcker marken!! Var så skönt igår då man var ute och de rann av töad snö, så kommer de nytt idag.. Illa!

Har för övrigt lite bloggtorka så kom jätte gärna med förslag på vad ni vill läsa om :)


Kommentarer
Jessica

Heej :) va roligt, heter själv Jessica, är 20 år och väntar mitt första barn i september :) Hoppas allt är fint med dig =)

2010-03-21 @ 16:13:54
URL: http://www.11aug2tusen7.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0