Seg

Idag har vi gjort en hel del. Jimmy åkte till sthlm vid 7 själv tog jag sovmorgon till 10, så skönt! sen drog vi ut till garaget för Jimmy skulle testa sina fälgar på Perlas bil, själv lekte jag fotograf. Jaa efter de så åkte vi till Okå och tvättade Audin så nu är den fiin inför resan imorgon. Passade även på att dammsuga ur den och göra den fin invändigt oxå. Jaa hur gick de då med lägenheten.. Hum, sanningen är att vi orkade inte efter allt med bilen så skiter i lägenheten tills vi kommer hem, nu så ska vi slänga ner lite kläder i en väska sen blir det sängen klockan ringer 07:00 imorgon men de var ett kort inlägg om min dag :)

Magen har båkat lite med mig idag då jag slarvade lite med maten imorse. vart helt illamående och sen kom de lite samandragningar, inget allvarligare, men de gör ju ont endå fick till och emd stanna upp och andas lite extra idag :) hihi!

Neej, dags att packa ner och sen ropar sängen efter mig oxå hör jag ;)

 God Natt på er :)


Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hoppas tiden går fortare än vad den redan gör. Håller på att längta ihjäl mig :D



Åhh emmaljunga är bra dom :)

Jo vi har en Brio Nova -05 eller -06 kommer inte ihåg vilket år just nu bara för det :P

Men alla mina syskonbarn har haft den så nu är det våran tur att ha den :) En brun beige vagn :)



Vad ska du göra i helgen då? :)



Puss <3

2010-03-12 @ 17:48:36
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0