Onsdag 24 Mars

Inatt hade jag så svårt att sova, var typ kissnödig hela tiden kändes de som, så några toabesök vart de kan jag lova er. Jimmy haha han sov på som vanligt fast jag springer fram och tillbax och spola måste man ju verkligen göra varje gång?! haha.. Så när Jimmys klocka ringde vid 6 så var jag redan vaken och tittade på honom.. När han åkt till jobbet så hände något och jag vart trött och somnade.. Så sov till 11 och de var skönt. Ååå de är ju så underbart väder ute idag så ska nog ta mig en sväng sen om jag hittar lite ork. Har ca 5 avsnitt kvar av greýs Anatomy första säsong jag vill titta på oxå. Men dem kan dröja!! :)

Jaa mina kära läsare det är helt galet att de bara är 57 dagar kvar.. Vad hände med dem där långa 9 månaderna som alla pratade om? Jag har faktiskt itne upplevt dem som så långa först NU!! Nu när jag går hemma så går all tid så sakta men imorgon byter vi vecka i alla fall och de är endast 7 veckor kvar. Vi låg och pratade lite om när man ska packa BB väskan egentligen? Vi kom inte fram till något bra men runt vecka 35 kanske kan vara smart, eller? Och när ska man börja ställa fram alla saker han ska ha? Jaa hur gjorde ni eller tänker göra som har eller väntar barn?







Fina vagnen (Emmaljunga sport edge duo -05)



Kommentarer
Madelene

Har likadan vagn. :) är super nöjd.

Vilken fin design du har, har du gjort den själv ?

Hur känns det att snart bli mamma ? :)

Min lilla Elliot blir 1 månad idag :) kan inte fatta att det är sant. Kram

2010-03-24 @ 13:03:22
URL: http://maddihz.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Det var en välldans fin vagn :D

Jag hade tänkt att ta fram alla saker typ i vecka 35-36 jag :)

Kanske packa BB väskan runt där med :)

Kram

2010-03-24 @ 14:37:27
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
EmmaLi

BB-väskan packade jag/vi ca 3 veckor innan då allt som behövdes var inhandlat och klart :) jag gjorde en liten check lista innan jag packade så jag hade koll på allt, men de är ju inte sådär väldigt mycket man behöver ha med sig egentligen. spjälsängen och så köpte vi typ 5 veckor innan, och jag kunde inte låta bli att bädda och fixa den redan då haha . allt kändes mer verkligt då :D

2010-03-24 @ 14:44:39
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja, det gör jag med fast med våran då :D hihi



Ja men precis. Jag kommer nog börja lite smått när vi flyttat in tror jag :D

Kommer nog inte kunna hålla mig så länge till :D

Kram

2010-03-24 @ 16:24:18
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Carrå - 18 år och gravid

Jo ett långt tag, men bara det är intressant och man har motivation lär man ju klara det, hoppas på det i alla fall.

Jo kan tänka mig att tempot är högt, man har ju hört en del och verkar ju inte vara det lättaste, men nu för tiden är det nästan ett måste. Man blir ju inget av att bara ha gått BF, förutom barnskötare men då kickas man så fort någon med högre utbildning kommer och det känns ju inge vidare.

2010-03-24 @ 16:36:14
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Kajsa

Hej gumman.. Jag glömde bort att ringa dig igår kväll.. mamma kom förbi.. du vet hur mammor är och hur de ska prata.. Hahaa.. men jag försökte ringa till dig idag, men det var inget svar då.. Men du får väl ringa mig när du får tid.. Hoppas att vi slutar ringa om varandra :)

2010-03-24 @ 16:45:43
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Madelene

Förstår att ni längtar. Jag ville också provköra :) men det fick jag vänta med tills han kom.

Det är underbart att ha fått ett barn.. kan inte fatta att det är sant riktigt. Förlossningen så här i efterhand är det häftigaste jag har gjort. Men just då var det inte så kul. :)

Efteråt så hoppas man ju att allt ska vara över, men så är det VERKLIGEN inte. Först när man precis har fött så ska man ju ut med moderkakan och sen sys om det behövs. sen duscha :) och just då vill du bara sova eller mysa med lilla bebisen. Sen hemma så har man ju självklart ont , när man ska kissa svider det, man e rädd för att göra nr 2. Man har "avslag" i flera veckor :P men att lillen finns hos en gör att allt är värt det :) hihi...



Du har inte lust att hjälpa mig?? Jag tycker att din design är PERFEKT! kram

2010-03-24 @ 17:19:12
URL: http://maddihz.blogg.se/
micksan

Började packa BB-vä'skan lite smått kring vecka 35 tror jag. Men än saknas ju mycket. Dock har jag en lista så är bara plocka i det sista som fattas sen när det händer något. Spjälsängen byggde vi ihop i helgen (gick idag in i v.38) och skötbordet har stått i kanske 3 veckor tror jag. Har donat på lite när längtan satt in lite extra. Kul att dona på när man ändå går hemma. Man är ju trots allt fullgången from v.37+0 så är ju skönt att ha saker färdiga :)

2010-03-24 @ 20:32:07
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Snart pappa.

Fin emmaljunga, den där skulle emma tycka om, men nu har vi en brio :) Det är väldigt roligt när folk skriver mkt, då har man något att skriva om. väldigt trevligt! Håller med dig att man blir som en ny människa med sol :) haha. Emmas nya frilla finns ute som inlägg om du har missat det!

2010-03-24 @ 21:11:04
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Madelene

Det är värt det samma sekund som lillen är ute. Då skulle man göra om det 100 gånger om. :)



Ska snart ner till BVC men när jag kommer hem igen så mailar jag över lite :) jätte bussigt av dig. Verkligen!



Ser att du också kollar på Greys ;) har du sett mer än 1 säsongen eller har du precis börjat ?? Själv är jag inne på säsong 6 ;) kramar

2010-03-25 @ 10:29:02
URL: http://maddihz.blogg.se/
Emelie 17 år & väntar bebis 28 mars

Jag packade klart min idag :D haha

2010-03-25 @ 12:40:24
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Sara

Fin vagn!

2010-03-26 @ 21:16:35
URL: http://sassasliv.blogg.se/
mamma till adam och bäbisen i magen

i min förra graviditet packa ja väskan någon gång mellan v 30-35 men ja hann även packa om den en hel del gånger =)

2010-03-28 @ 10:58:23
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0