Måndag 15 Mars

Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort.. Idag är Jimmys första dag på "sommar jobbet" eller "säsongs jobbet" som han fått på sitt sista jobb i Spillan. Minns när vi satt och sa att nu är det en månad tills du börjar jobba åå då är de inte så långt kvar till Maj. Och nu har han sin första dag å då är det ju bara Maj 2 månader kvar. HJÄLP! Hänger inte med för fem öre och jag som trodde jag skulle vara skit nervös nu, men känner mig väldigt lugn inför förlossningen (än). 

Lillprinsen har de nog ganska trångt där inne nu mera han sparkar inte så mycket längre utan mer puttar och bökar runt med rumpa och huvud. När vi var uppe i dalarna så var det som en liten knöl mitt på magen och jag gissar på att det var en liten häl som stack upp där. Jimmy och jimmys mamma fick känna och de tror jag dem tyckte var häftigt. Jimmy som känt förut utryckte sig snabbt med "shit, vad är de där?" haha jaa älskling de är din sons fot :)

Idag så ska jag om några minuter bege mig till Lommarn och fika med mamma som är hemma med sjukt barn idag. Sen vid halv tre så blir det bad med syrran som ville hänga med och simma lite :) Sen måste jag upp till jobbet antingen idag eller imorgon! Får se men är lite strul med f-kassan och min sjukskrivning, men dem har nog bara glömt att ringa och sjukanmäla mig dit, men de måste ju göras om jag ska få mina pengar för att jag är hemma nu!

Neej dags att fixa mig lite och sen dra. 

Ska försöka att få upp lite nya bilder så håll utkik :)

Kram 



Kommentarer
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

men du är längre gången än mej, jag kommer till dom kilona jag med :) Men jag vet att jag kommer gå ner allt sen igen, lr jag hoppas verkligen det.. men kändes surt o stå på vågen idag o se att jag ökat lika mkt som under hela grav med liam!!! ;( Allt bra annars då? kram

2010-03-15 @ 20:18:57
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
jenny - mamma till elina

Hon blir sex veckor på fredag. Helt sjukt hur tiden bara rinner iväg, Känns som jag nyss fick henne i famnen! Jo allting är bara bra med oss tack:) Hur är det med dig? Jobbar du fortfarande eller är du ledig nu? :) kramar

2010-03-16 @ 13:25:59
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0