Let the music play!

Blir galen på mina tankar som far i huvudet just nu. Ska de vara så svårt att ignorera, att bara leva i att man vet hur de är och sen strunta i de man "ser". Men skulle inte de vara att blunda för något? Men är de så att en bild kan förvränga något? Jaja, är svårt att tolka!

Idag har jag inte gjort så mycket då jag mår som jag gör och sen är det snöstorm utan för mitt fönster så känner ingen lust att göra något. Skulle nog inte satt mig vid datorn heller man blir bara fundersam (är de något ni undrar så ställ frågan personligt och inte anonymt, kommer inte att godkänna dem då).

Träffade bror en snabbis eller han fick bli men personliga chaufför då Jimmy hade bilen. Först kryddan för att hämta ut ett paket sen vart de fika (i bilen) innan han körde hem mig igen. Men Jimmy hade missat en detalj till maten så var ju bara att ta sig ut igen för att köpa de som fattades till min köttfärssås. Nu stinker man matos och är proppmätt. Jimmy har dragit igen så nu sitter jag här och poppar musik för mig själv och väntar på att något bra ska starta på tv:en.

Måste få säga GRATTIS till Emmali som vart mamma här om dagen till lilla Max :) Vad roligt vi ska ha i sommar med dem små då vi far runt på olika fotbollsmatcher (hoppas jag). Önskar hela familjen lycka till :)



Kommentarer
EmmaLi

tack så super mkt :D

självklart ska vi ha massor med mysmed våra grabbar :D

2010-03-05 @ 15:07:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0