Helgen :)

Ska försöka göra en summering av helgen så här långt..

Fredagen så var jag med Sofie hela dagen och vi gjorde lite allt möjligt. Först så var vi till hennes brorsbil verksta i Rimbo för hon skulle kika på nya fälgar till sommardäcken :) Hon hittade ett par jätte fina som hon ska beställa näta månad.. :) Sen åkte vi hem till henne och hon visade sina föräldrar fälgarna på nätet och sen käkade vi lite lunch eller jag käkade lunch och hon käkade frukost.. haha! Men sen åkte vi till hennes brorsbarn Isak och hälsade på han är i sommar 1 år så jag fotade honom lite och ni kan se några bilder nedan :)

På kvällen så var det att handla till maten vi skulle äta med våra boys. TACOS! Tre dagen för dem men de är så lätt att göra så vi betämde att de fick de bli :) haha!
Senare var jag så trött så då åkte jag och Jimmy hem men de var en väldigt rolig dag och en mycket trevlig kväll Tack! :)

Idag så har jag varit hemma hos Linda i Baltora och bakat :) Vi bakade både vaniljbullar och chokladmuffins :P Sjukt gott vart de och ni ska få se bilderna vad heta vi var under tiden vi bakade :) HAhaha men de bjuder vi på :)



Från baket :)



Kommentarer
Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Vilken sötnos!

2010-03-20 @ 21:36:52
URL: http://emring.blogspot.com
Emelie Andersson

Hur gott såg inte dedär ut då? :D nu måste jag fan baka!



Har frågestund på bloggen, så fråga allt du kan! ;)

2010-03-20 @ 23:08:23
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0