Fredag 26 Mars

Vad är det här, är det någon svacka jag hamnat in som gör att jag har svårt att sova och sen vaknar med 10 minuters mellanrum? Är det något fuffens min hjärna hålelr på med.. Jaa, jag vet då inte!

Fick svar från tidingen i morse och dem bad så mycket om ursäkt och sa att om vi ville så skulle vi få en rättelse i nästa tidning. Men grejen var den att jag ville veta vem som gett dem tillåtelse att publicera och det visade sig vara en person som jag tror inte rikgit viste hur känsligt det var. ÄR ju två bilder som är jätte bra och vi skulle säkert kunna sälja dem till NT om dem ska göra något insalg av RSK i deras tidning. Men egentligen är det bara roligt att dem valt just min bild och Mys, men är tråkigt att vi inte får creed för det utan någon annan. Hur som helst så det är ingen big deal "en gång är ingen gång" som alla vet efter att ha lyssnat på Björn Rosenström. Så nu släpper vi det och jag får helt enkelt ta och hålla mer koll på avrt mina bilder tar vägen om jag ska bry mig..

Idag så ska jag träffa Linda och senare ska vi möta upp Emelie och ta en fika någon stans var så länge sen jag träffade Emelie nu så det ska bli skoj :) Ikväll så blir det nog mys med älskling och se på finalen av Let´s dance. Men tycker båda är lika duktiga så spelar ingen roll vem som vinner :)

Neej dags för lite frukost!

Vad ska ni göra idag?

p.s 55 dagar kvar idag tills han förhoppningsvis är här :)


Kommentarer
frida.ungmamma

hehe ja precis :) den 20 maj! ;) puss

2010-03-26 @ 15:27:11
URL: http://johansflikkah.bloggplatsen.se
carrå - 18 år och gravid

haha ja något åt det hållet.

Ja men preics, hur bra som helst :).

jepp, man har ju ett försprång nu när man blir förälder för man läst barns utvecking och det eller så blir man kanske bara extra "hönsig" om barnet inte följer de "normala" reglerna, vem vet :P,., jag tror i alla fall att jag blir hönsmamma.

2010-03-26 @ 17:49:36
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0