Sommar väder :)

Det blir nästan för varmt när det är så kvavt oxå. Hoppas på att det kommer lite sommar regn och gör luften lite renare.. VI var ner till stan idag och hämtade ut ett packet till mig och kikade sen lite på rean som dem hade nu lite överallt. Hittade lite fint till lillkillen.



Igår så var jag och liam med hans sysslingar och Felicia skulle bada i lommarn så Liam och Milian fick ligga på filten i skuggan och babbla med sig själv :)



På vägen ner så hittade vi en jätte LÅNG mask som vi först trodde var en orm. Så hjärtat satt i halsgropen då ja har världens ormfobi!



Kommentarer
carrå - 19 år och gravid

Ja, det verkar vara många som har problem med amning nu för tiden, känner nog ingen som har ammat så mycket som de vill, alltid varit något i vägen ;P. Jag undrar hur det går för mig :)

2010-06-30 @ 15:45:08
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Emma & Theo

åh vilka fina bilder :) va roligt! Jo jag vet det är våran kompis Glenn som har fixat det, så jäkla bra! Vad kör din jimmy för bil? Kommer perla att köra med porschen då lr? Va roligt att du ska till åland! Och ännu roligare att du har vänner med barn i samma ålder :) hoppas att ni får det skoj, det börjar bli lite väl stimmigt med en maaaaaassa turister nu bara haha så man ska nog ha tid om man ska vara på stan i alla fall c(: kram

2010-06-30 @ 16:24:53
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Emma & Theo

Nej just det! hehe glömska mig :P kul om det blir debut då till american car show! Jodå det kanske vi gör ;)

2010-06-30 @ 16:34:53
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0