Aoouu

Aoou är Liams favorit uttryck just nu han säger så lite då och då när han är nöjd, så söt min lilla skitunge!!

Gårdagen var mycket trevlig och Laim var så snäll hela tiden, ja förutom då han skulle hälsa på Linneá och spydde ner henne. Opps haha! Men när Linnéa senare fick upp ögonen för honom så gav hon honom en rejal nysning i ansiktet istället.. Haha!! Det var en super trevlig dag, det msåte vi göra om Sara!! När Linnéa var här igår så såg man verkligen vilken stor utveckling Liam har gjort på bara en månad, han fäster blicken och ligger och småpratar för sig själv och är väldigt stabil i nacken, jag behöver ju knappt stödja honom alls längre.. Så det gort fort!!

Sara hade tagit lite kort som jag snodde så lägger upp någon här så ni får se gullungarna :)



Idag så ska vi bara ligga på soffan Kanske att grannen och sysslingarna till Liam hör av sig och vi hittar på något skoj. Men det sägs att de ska regna idag, men än finns hoppat kvar att de inte ska göra det. En promenad med vagen hade i alla fall varit skönt, men vi får se. Liam har bett mamma "mormor" att köpa ersättning då jag inte orkar ta mig till något Apotek om det skulle börja regna, och mamma jobbar ju dessutom på ett sjukhus så då kan hon fixa det ;) Neej nu så ligger fisen och halvsover i sin vagga så ska passa på att slå en blund jag med. Men vi hörs senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0