Trötta ögon men pigga små ben, HUR GÖR NI?

Jag är så trött, vet snart inte vart jag ska ta vägen när han sätter igång och skricker varje natt.. Sover kanske tre-fyra timmar totalt fö att han krånglar så under nätterna.. 1h sova å vaken vaken 1,5h sova 2h  vaken 1 sova 2h sen är han klar 06:00 på morgonen och ska lyftas upp.. Hur gör ni som får era bebisar att somna vid 21:00 och dem sen sover till 9-10 dagen efter? Jag försöker aktivera honom massa men det är inte så lätt.. Men sen på dagen så kan han sova 3-4 timmar i streck.. Så skulle vilja få den sömnen på natten istället!! Annars fortsätter de här systemet sova 1 timme vaken 3.. Jag blir helt färdig!!

 
Så här vill jag ha honom: SOVANDES


Men detta är han varje morgon kockan 6:00


Kommentarer
Malin, mamma till Jamie!

Jag brukar ge Jamie lite mer mat än vanligt på kvällen, då sover han oftast bättre. Men han äter bara ersättning :) Han vaknar vid 3-4 och äter en gång, sen igen vid 7-8 sen sover han oftast till 10 eller nåt. Nu sover han fortfarande och klockan är snart 11 :p

2010-06-23 @ 10:47:29
URL: http://mmylove.blogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Jaha, okej! Va jobbigt :p Jamie brukar vara påväg att somna men då är det bara att dra lite lätt i flaskan så börjar han suga igen :p Han är väl rädd för att jag ska ta maten ifrån honom, han är ett litet matvrak :p haha!

2010-06-23 @ 13:26:44
URL: http://mmylove.blogg.se/
ingrid från gamla klassen

Hej, nu hittade jag hit igen :)

Vad jobbigt om ni har det såhär..

Ni har säkert försökt det mesta, så jag har väl inte så mkt att tipsa om.

Tillräckligt med mat, mörkt i rummet, varvat ner, badat?

Hoppas ni får till nån rutin på det, han är förstås så liten ännu men med Adrian har det alltid funkat, och jag har varit hård med tider och rutiner. Han började sova hela nätter ganska tidigt, men det kan väl vara tusen saker som är olika från unge till unge.

Vissa har ju metoder som de kör med (Anna Wahlgren t.ex.), jag har aldrig gjort det men kanske är värt att försöka då ni känner att det verkar hopplöst?

KRAM, och hoppas det ordnar sig!

2010-06-23 @ 16:38:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0