Torsdag 17 Juni

Jaa min antibiotika kur har ju inte hjälp så i måndags var jag till läkarn igen på besök. Så fick belata y
yttligare 150 kr för att hon sen ska ringa och boka en tid till gyn, suck, 150 kronor för det.. Då är det ett bättre system som tandläkarn har att man betalar för tiden och sen vad dem gör.. Sen fick jag dessutom veta att jag har gratis vård på mvc fram till vecka 12. Hade jag inte heller blivit informerad om för få hade jag ju självklart gått dit från första början. ännu mer SUCK! Men ska ta det med Gyn när jag kommer dit för det var dem som hänvisade mig till södra sjukhuset och sa att det var dit jag skulle ringa, när dem skulle ha informerat mig om att jag tillhörde MVC om jag precis fått barn.... Grrr! Men men man orkar inte direkt bårka heller, jag har tid hos gyn på onsdag nästa vecka men kan få gå grattis på Måndag om jag tar mig ner till MVC så måste försöka att göra det idag eller imorgon senast!! Sen hoppas jag att dem kan hitta vad de är för fel så jag kan få kissa utan problem, vore skönt faktiskt ;)

Annars så rullar det på ganska bra här hemma och man förstår det lilla livet mer och mer för varje dag!! han stor trivs hängandes i bärselen på min mage, det är väl varmt och gosigt för han somnar väldigt fort då man sätter honom där och gör på sig.. :)

Idag kommer Sara och lilla Linnéa hit på besök så vi ska väl mest vara ute hoppas jag om vädret håller i sig. Så ni kanske springer på oss!

Neej, dags för frukost sen hoppas på att Liam somnar så jag oxå kan vila en stund till vore inte helt fel :P

Kram på er


Kommentarer
Annika M Sriwanna

man ska ibland bara hoppa hit o dit :( hoppas det löser sig!



och lillkillen var så söt i sin balja, kunde inte kommentera på det inlägget tyvärr så ja skriver här :)

2010-06-17 @ 21:01:13
URL: http://sriwanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0