Midsommar - Dalarna

Ja i torsdags rattade vi oss mot Rättvik och stugan vi hyrt tillsammans med Jimmys Kusin och hans familj. Vi var uppe vid 10 kanske (minns inte riktigt). Vi stannade i valbo och shopade lite, trots stressade karlar. Lika dana klänningar fick de bli då de inte fanns ett skit och stressen fick avgöra.. På själva midsommarafton så var vi i Garsås och käkade gott och hade fem kamp och lite typiska midsommarfiranden. Felicia dansade med mamma runt stången och Jimmy och Ronnie hjälpte till att ställa upp stången.

Vi åkte väl tillbax till stugan vid 2 tiden på natten och jag lovar jag var helt färdig så natten somnade jag lätt inteför. haha!

På midsommardagen så bar det mot Orsa. Ronnie och sara skulle till Björnparken och Jimmy och jag åkte mot Orsa racet. var riktigt mycket folk och massa härliga brummande bilar :) Me like! Dock var de kanske inte så många roliga bilar som körde just då vi var där men de gjorde inte så mycket, vi mös av att bara vara vi tre en stund. Sen åkte vi tillbax till Garsås för att äta middag allihop och leka lite på tomten innan vi skulle tillbax till stugan för sista natten för denna gång i stugan. Dagen efter var de bara att packa ihop alla saker och åka hemåt.

De var riktigt trevligt och iallafall jag hade de roligt :) (alltid skönt att komma bort lite).

Jag har så många fiina bilder från helgen men man kan inte lägga upp alla.. Jag höll själv i kameran så jag är inte med på någon. (förutom dem som sara fottade men jag ser ut som en påse potatis så vill ni se mg så ta en titt på den.)


Sysslingarna Liam och Milian


Syssling Felicia i farfars raggarbil


Grabbarna dock inget kort på oss tjejer :(


Felicia, Sara och Milian på Björnparken


Bitte och Ylva :)


Tobbe


Matte


Midsommar


Kjell & Ronnie


Ulla & Felicia


haha


Älskling som leker lite



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0