Idag drar vi här ifrån!

Jodå satte!! Idag lämnar vi byhållan Norrtälje och åker upp mot Rättvik och stugan vi har hyrt tillsammans med Sara och Ronnie med barnen. Får se när vi kommer fram om jag hinner blogga något då om hur första långa bilturen med Liam gick, men han brukar somna så hoppas på att han gör det nu oxå.. Men han brukar bli så svettig i bilbarnstolen bara.. Men vi ska nog stanna lite på vägen för diverse rökpauser och mat kanske :)

Vi åker för att fira midsommar med Jimmys och Ronnies släktingar men oxå för att komma iväg lite är alltid roligt att få åka iväg och mysa en helg. Hela fredagen går väl åt att fira midsommar och lördag är det race i Orsa som vi nog ska åka på. Sen på Söndag bär det hemmåt igen.

Jag är lite orolig för nätterna då han oftast skriker en del men det är tur att Sara och Ronnie har egna barn så dem vet hur de är och framför allt känns då dem gör hals av sig.

Neej, måste nog fortsätta på packningen och skriva om packlistan lite.

vad ska ni göra i midsommar?



Ja så här tomt blir nog mitt glas på snappsar.. Jag var ju hos läkarn igår och fick ut ett starkare Antibiotika mot slidinfektion. JIPPI, not! Men nu hoppas jag att det kommer bli bättre!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0