Förlåt för dålig uppdatering

Ja, som ni märker så är det fullt upp 24/7 här med bebis, flytt, studenten och sen ska man hinna med alla vänner oxå.. Så bloggen blir tyvärr lite lidande!! Men här kommer i alla fall ett inlägg..

Idag är lillplutt 1 månad, tiden går så fort och man har knappt hunnit smälta att han är här för att stanna.

Vi alla 3 är lite krassliga just nu, är någon förkylning som går och blev ju inte bättre för att det spöregnade under studenten igår heller. Min ena bror tog studenten och hade fått jätte fina stipendier. Ett från Norrtälje Kommen då han utsågs till årets Byggelev och fick ett stipendie på 2000 kronor sen fick han ett annat stipendie som upplands (någonting) som oxå utsåg honom till årets Byggelev och fick då ett stipendie på 5000 kronor.. Ungens betyg var ju inte dåliga heller så om inget byggföretag anställer honom så skyll er själva!! Men både PEAB och Råsdmansö Schakt Transport är ute efter honom så de är ju nice att börja med att förhandla innan han ens gått ut skolan. (Varför vart inte jag sån? Fast bygg programmet är nog inget för mig heller.)

Antibiotika jag fick mot min smärta där nere har inte hjälp så nu måste jag ringa läkaren igen på Måndag, jag blir så lessen och orkar inte med det här längre.. De tar på krafterna att bara gå på toaletten, det är fan inte roligt!! De ska vara "skönt" att gå på toaletten.. Men men NÄR får jag njuta av att vara mamma utan problem? Men blir oxå så arg för jag sa till läkaren att jag inte trodde att det var av urinvägsinfektionen jag fick ont utan att det är bäckenmuskelaturen som åkt på en riktig snytting och nu kanske är infekterat eller något, men han lyssnade inte så jag tänkte jaja, jag testar väl. Men nu sitter jag här och har ätit upp hela kuren och de har inte funkat ett skit.. HJÄLP!! Vad ska jag göra? Jag misstänker som jag skrev innan en infektion i muskelfästet fram på Vaginan, och de sa jag kanske 100 ggr när jag var där men han sa bara vi testar de här så får du kommer tillbax om de inte hjälper.. SUCK! Men men de är han som är läkare inte jag, å andra sidan!

Idag blir det nog en lugn förmiddag och sen fotboll fram mot kvällen i Frösunda är en höjdare idag FSK-RSK.. Eller är kanske bara jag som tycker de då min pappa står som tränare för FSK och jag spelar för RSK.. haha!!

Neej, nog om babbel och sånt, men nu vet ni hur det ligger till. :)


För en månad sen så låg du där inne och vi viste ingen ting om dig :)
Idag vet vi att du är världens fiinaste kille och vi älskar dig så mycket!!
Du är mitt allt och att älska dig är inget du kommer behöva be om.

 



Kommentarer
Annika M Sriwanna

sv: tack så mycket :) Liam är inte så pjåkig han heller



och du jag vet hur det känns, fullt upp med allting HELA tiden :) allting något att göra

2010-06-12 @ 16:52:57
URL: http://sriwanna.se
Kajsa

Okej, vad jobbigt. ja, så kan det vara att den antibiotikan då fått inte biter på de bakterier du har. Hoppas att det löser sig, jag vet hur ynklig man känner sig!! det är bara att ringa om du vill prata♥ Jo, jag mår väl egentligen inte så bra.. Jag har riktigt ont i kroppen och det hjälper inte med alvedon längre.. Daniel jobbar hela tiden också så jag måste ta hand om ALLT här hemma.. Det kommer ju mäklarere dem ska fota ja, hela tiden är det nånting.. Det är riktigt jobbigt.. Men men.. Det går väl över när man får husjäveln sålt!

2010-06-12 @ 17:58:47
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
jenny

Usch, jobbigt! Hoppas ni kryar på er snart.

Jo med oss är det bara bra med oss :):)

kramar

2010-06-12 @ 21:27:31
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Sofia

Hej tjejen! Trist att höra att du har problem, men det kommer gå över sen kan du njuta av att få vara stolt mamma till eran son. Satan i gatan vad söt han här! Gillar bilderna när han och jimmy sover ´precis på samma sätt :) Ta hand om dig och hälsa familjen! Kram

2010-06-14 @ 20:52:11
URL: http://mylifeback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0