Värk

Fan vilken mensvärk jag har plus träningsvärk. Haha det känns att man lever och det kämpas för att ta sig tillbax på banan! Ögonen mina håller på att åka igen hela tiden så väntar nu bara på att Liam ska somna i sin säng inne i sovrummet så jag oxå kan sova en stund till.. Mensverken påminner mig om samandragningarna och förvärkarna. Fast man längtar nästan lite tillbax till den stora magen och spänningen då man satt och klockade värkarna.

Nej, nu sover han så ska passa på att få någon timmes sömn till :D


Kommentarer
carrå - 19 år och gravid

Helt klart och blir ju mycket varmare ju fler apparater som är på och så tappar man ju orken. Men den kommer tillbaka.



Det känns jättebra verkligen, ska bli härligt att äntligen få bli mamma även fast jag älskar att vara gravid också :).



Kram

2010-07-14 @ 10:21:28
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0