Underbart väder

Idag var det häligt ute inte för varmt och var en skön dag nere på stranden. Hade med mig parasollet Liam fått av sin gudmor som han mesta dels låg under, även Milian låg där och gjorde Liam sälskap en stund :) Var i och badade men vattnet är så varmt att det knappt svalkar att hoppa i plus att der rinner av en så fort man går upp igen. Liam tyckte mindre om att bada idag och vart skit sur då jag doppade ner honom för att svalka av honom lite, så vart bara en gång för hans del. Idag var vi oxå fler än vi brukade, Kajsa, Mia & Haylie och sen Saras Syster var med och jag och Sara oxå förståss.. Mycket trevligt!!

Men nu sitter vi hemma igen och väntar på att pappa Jimmy kommer hem om timme så vi sen kan dra, för jag ska nämligen träna idag igen. :D Är roligt då man ser fram emot att träna till skillnad från förut då jag kände mig tvungen och inte ett dugg sugen!! Så jaa, det är väl så våran dag har varit och kvällen kommer inte bli så mycket mer heller.. Liam och Jimmy ska nog till Farmor och farfar medans jag tränar så dem får se honom lite oxå.. Så då blir alla nöjda. Sen får han vara hos mormor hela kvällen på lördag om han inte blir jävligt piss off som han brukar när han är där.. Förstår inte varför??!! Men men, bara att kämpa på :)


Neej, ska ringa Jimmy och höra vad vi ska äta eller om vi ska åka ut till Öset direkt?!

kram på er



Det är så varmt för min lilla prins att han ligger under ett parasoll och sen när vi kommer hem är det bara att sätta på fläkten och blåsa lite på honom :)



Kommentarer
Malin, mamma till Jamie!

Ja, där kan jag tänka mig att det gör förbannat ont ! :p haha. Men som sagt, inget slår nog att föda barn :p

Okej, haha, ja man gör ju det :)



KRAM!

2010-07-15 @ 16:14:30
URL: http://mmylove.blogg.se/
♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Hej! Dottern föddes den 25 april ;) Ganska nära, ja :)



Jo, det är lite tuffare att vara 2-barnsmamma. Speciellt när båda är missnöjda.. då räcker man inte till helt plötsligt!

2010-07-15 @ 19:42:32
URL: http://bambi.blogg.se/
Sara

Jag vill bara säga att jag diggar din blogg!



jag läser dagligen, kikar in på den 3-4 gånger per dag ibland.

Dock är jag dålig på att kommentera.. buu =(



Men kört hårt även om du får dåligt med kommentarer, du är skit duktig! :D



Kram från Sara =)

2010-07-15 @ 22:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0