Träning nr1

yes igår snörade jag på mig skorna och tänkte göra min första träning med fotbollen för i år. jag sätter på mig skorna snörrar dem och ska s en börja gå... Tvär stannar för att men högra stortå bara skricker nere i skon att släppa ut den.. Suck!! Joggade två varv men det gick inte över så tar av mig skon och tittar lite närmre, gissa vad jag ser im inte ÄCKLIG nageltrång!!! Var ut på nätet nu och försökte läsa om vad man kan göra och det enda som verkar vara är operation. ROLIGT... Not!! Så så roligt var det med det och en boll kunde jag absolut inte sparka på.. Men nu har jag klippt ner och lättat på trycket så får se hur det blir nu. Jag läste att man absolut inte skulle göra så så det ska bli intressant och se vart de här slutar, Operation?
Såg någon film om ingreppet på en sida och ser verkligen inte skönt ut då de drar bort hela roten på nageln oxå... Hjälp vad ska man göra!!??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0