Ny vecka = Nya möjligheter!

Ännu en ny vecka som ska avverkas, frågan är bara hur och vad man ska hitta på. Jimmy jobbar sin sista vecka innan han har lite semester. Men vi ska ju inte direkt vara hemma under hans semester så kommer nog inte kännas som någon skillnad. Vi ska till Rättvik och han lär ju hänga på grabbarna och jag och Sofie lär få ta det lite lugnare.. Vi åker troligtvis upp den 31:a men de beror lite på hur de är med jobb för Sofie och Jimmy, eller ja vi kan ju alltid åka upp på kvällen!

Back to today! Min mormor är nere och hälsar på så ska nog över till mamma på en fika sen, dem vill nog gärna träffa Liam igen. Sen skulle det vara skönt med en promenad så man kommer ut lite.

Är konstigt hur man så fort det blir kallare ute saknar värmen igen. Ville ju bada och sola några gånger till :) Men det här vädret som är nu så har jag märkt att Liam mår mycket bättre och är mer nöjd. Jag har köpt en super cool mössa till Liam som jag tänkte jag skulle ta kort på och lägga upp här men kameran hadde inga batterier, så blir kanske till nästa inlägg :)

Neej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med världens fiinaste kille.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0