MVC

Haha igår när jag kom till MVC så efter ett tag så visade de sig att jag var där FEL dag. Haha var vist idag jag skulle dit, bra jobbat Jessica! Jag vet att det var den 20.de men jag hade skrivit upp de på den 19 i kalendern konstigt tyckte jag och gick dit igår, för jag hade väl kalendern med mig dit sist då jag bokade tid?? Neej det hade jag nog inte eller så var jag väldigt slarvig med att kolla vilket datum jag skrev upp tiden på.. Haha jaja, hellre en dag för tidigt en för sent. Så alldeles snart ska jag packa ner barn och mat i vagen och gå mot MVC här i Norrtälje för återkontrollen. Håll tummarna för mig, vill inte ha mer problem nu.

Kramar


Kommentarer
jessika

på barnens hus för 398:- tror jag det var :)

2010-07-20 @ 12:07:28
URL: http://blondinii.blogg.se/
sarah

tack så mycket och ja det tycker jag absolut att vi ska göra :) vore roligt :) kram

2010-07-20 @ 15:18:33
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0