Ingen rubrik.

Sitter just nu och väntar på att en kompis ska höra av sig så jag vet om de blir någon träff idag eller inte. Hon kommer jobba ihjäl sig så mycket som hon jobbar. Men hon verkar tycka det är roligt.. Men de tråkiga är att hon snart flyttar ner tll Göteborg också, och de känns inte roligt för mig, men jag är super rolig för henne som kommit in på den där linjen. Men här hemma kommer vi att sakna dig.

Annars tänkte jag försöka ta mig ut till min farmor och farfar om dem är hemma senare. Har ju nämligen bilen idag, men måste hämta Jimmy vid 5 tiden. Långa dagar för min älskling nu för tiden. Åker 06:00 och kommer inte hem först 18:00. Jobbigt men ska vi klara av alla utgifter utan att göra oss av med något så måste de tyvärr bli så.

Ikväll, hör och häpna, tänkte jag ta migg ut och TRÄNA!! Jippi, kanske inte överanstränga mig så men jogga lite jonglera lite och bara känna efter i kroppen lite.. Men de kan hända mycket innan dess så vi ska inte ta ut något i försskott. Allt hänger lite på hur lilleman är och om Jimmy känner att han vill ha honom i några timmar själv...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0