Från skorpion till kokt kräfta!

 



Haha, jodå satte!! Jag har solat och badat med Linda idag och nu när jag kom hem igen så opps, är jag väldigt röd! Får hoppas det lägger sig tills ikväll då jag tänkt göra ett nytt försök och träna!!

Tillbax till idag.. Linda och jag handlade med os massa smakigt och åkte till Baltora badet och sen har vi lrgat där och stekt oss hela dagen från 11-15. Liam låg så snällt och sov i vagnen i skuggan hela tiden så idag har han varit super snäll mot sin mamma! Var ner och doppade fötterna med honom innan han somnade men det var ingen hitt de inte. Stackars liten vad han tog i och skällde på mig, men sen somnade han fiint i vagnen där det även fläktade väldigt skönt!!

Men det börjar rödna på nu ordentligt. Jag tog en kall dusch då jag kom hem men behövs nog snart igen.. haha!

Jag skulle ha tagit med mig kameran men glömnde den hemma tillsist endå Men han sov ju bara och oss ville ni nog inte se!! hahaha..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0