Bort tappad plånbok...

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna men har haft fullt upp.. Eller ja hela veckan har gått riktigt fort. Mamma har varit ledig så vi har varit mycket med henne och badat, varit på Ikea, gått lite på stan och så. Fredagen var jag ute hos Sara på landet sen åkte vi och grilla i Öset vart så mycket kött över!! haha, miss i planeringen då jag trodde Jimmy skulle ha matlåda. Jaja, man kan inte komme ihåg allt. Lördagen så spenderade jag 2-3 timmar att leta efter min försvunna plånbok, sen åkte jag ut  till träningslägret ute på rådmansö och hängde med tjejerna lite. Spärrade bankkortet och ringde polisen och gjorde en anmälan. Det första jag hittar då jag kommer hem och ska ta ett kort på Liam, jo min plånbok. Skönt var väl det men mindre roligt att jag ringt runt till halva stan innan.. haha! Sen vrt det även en liten danskväll med Sara. Så idag är jag helt färdig och mest myser med Liam :)

Hoppas ni har haft en bra helg :)

Kramar


Kommentarer
Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

Aha okej :P



Skönt att du hitta plånboken =D Händer i veckan då?

2010-07-25 @ 22:20:50
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0