Är trött på att vara mig!

Jag får panik på den här värmen!! Skulle bara vilja slänga mig i havet men fan orkar inte packa ihop och sätta sig i en varm bil för att ta sig ut. Neej, får nog bli lugnt här hemma idag!

Jag har hamnat i någon slags deppform. Jag var så laddad att få snöra på mig fotbollsskorna i tisdags så luften gick helt ur mig då jag inte ens kunde göra en bresida, inte ens springa i skorna. Så jag sitter i soffan nu över trött och skulle kunna börja böla för att min DUMMA tå ska bli bra.. Jag hatar just nu att vara JAG!! Känns som om allt går emot och inget blir riktigt bra. Jag vill ju börja träna nu men kroppen känns bra då ska en jävla TÅ jävel hindra mig från att göra det jag ÄLSKAR en dag i veckan!!! Jag har nu försökt med alsolsprit i 3 dagar och känner ingen skillnad alls och nästa man läser om är operation av tå nageln. JAG VILL INTE DE!!! Hatar sprutor hatar operationer och är livrädd för smärtan..

Det ända som får mig att gå upp på mornarna är Liam annars hade jag nog legat kvar där i och bara skita i allt. Usch ögonen vätskas nu och fan så irriterad och trött jag är på att vara jag!!

Jag behöver verkligen lite pepping för att orka med och kanske orka göra något åt saken.. Läkare har jag sprungit till HUR MÅNGA GÅNER SOM HELST! Vill inte en gång till, men kanske jag måste.. Åååh snälla hjälp mig för annars kommer de bara gå utför..



Kommentarer
Hoffa

Men Jessica, såhär kan du ju inte resonera.

Ja, det är varmt. Men om en och en halv månad är det höst...

Ja, nageltrång suger, och operation låter ju mindre trevligt. Men hey, mirakel KAN ju ske...

Varma bilar är hopplösa, men tänk "stranden" och "havet" och lifta sedan dit med någon som har AC i bilen så kan du kliva rakt in i en kall bil...

Både fotbollsplanen och och fotbollen kommer att finnas kvar när din tå bestämmer sig för att samarbeta...



Under tiden allt detta inträffar så får du ha det så bra! ;)

2010-07-11 @ 19:54:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0