Sthlm..

Han inte med att uppdatera igår då jag var med bror till sthlm först på morgonen då han skulle skriva teori provet. Vi gick runt lite på drottninggatan sen för att spana lite men ingen av oss hittade något roligt så vi käkade och sen åkte vi hem igen. Väl hemma runt 1 halv 2 så hade vi pratat om att åka och köpa en skrivare till datorn så vi slipper åka iväg för att skriva ut något från datorn. Men istället för att komma hem med en skrivare kom vi hem med en 42" Plasma tv :) UPPS! haha Daniel hjälpte oss att fixa så den funkde och sen drog vi och hyrde film för att inviga den nya Tv.en. Sen var det inte så mycket mer som hände igår var rätt trötta efter dagen så la oss tidigt för att sova :)

Idag så sitter jag och funderar på varför de ska vara så himla tråkigt väder, man blir ju så nedstämd. Iallafall så blir det att jobba en stund ikväll 15-22:30. Jimmy åkte precis iväg till de där jävla möterna i sthlm. Man blir ju så lack för han hade en Jobbvägledare här i Norrtälje men då han vart tvungen att skriva in sig hos arbetsförmedlingen så var han itne längre Godkänd för att han inte var genom dem så då fick han en ny som han nu måste åka till Sthlm för att träffa och åker han inte på de där möterna så får han inga pengar men vad tror dem att de kostar att åka dit två ggr varje vecka?? Blir ju galen!! Då hade han väl kunnat få ha kvar sin gamla och redovisat vad dem gjort för vad jag förstår så sitter dem och gör samma saker där inne som han redan gjort med sin egen coatch. Förbannad blir man!

fan vad tiden går fort är lixom redan den 12 Januari och de som nyss var nyårsafton. Hur fan har dem tänkt att man ska hinna med allt!! Kan ju inte påstå att jag är så morgon pigg just nu att jag går upp och "tar vara på dagen". Kommer bli jobbigt nästa vecka då jag börjar 05:30 hela veckan.. Har ont i magen för de redan nu!!!!



Om jag saknar att lira boll.. Kliar i fötterna på mig men är ju så jobbigt att sitta där nere och bara kolla på dessutom så jobbar jag en hel del kvällar så blir inte av att man är nere så ofta tyvärr. Men kommer och kikar på Rimbocupen i februari men ska nog hinna se alla brudar igen innan dess.. Men känner samtidigt att jag inte vet om de känns så bra att vara där nere när man fått höra en del bakvägen och de känns så stelt att vara där nere för den delen oxå, tråkigt kan jag tycka då det inte ligger något till grund för något av de jag hört men vill inte tro att det är sant så lever ju kvar i att de ska bli bra då jag börjar spela igen. För jag Älskar att spela fotboll och Rsk har alltid varit den klubb som ligger närmast hjätat men nu vet jag inte längre... Vi får helt enkelt se kan inte lova idag vad jag känner om ett halvår!

Nej lite många tankar och kanske lite för personligt att dela med mig av så sätter punkt här!



Kommentarer
soffan

Jodå det gick faktiskt bra :) förlorade 3 1 oavgjord och 2 vinster :)

Alla var riktigt duktiga :D

2010-01-12 @ 17:56:04
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/
jenny - mamma i februari

Haha okej:) jo det är inte långt kvar nu:D:D

2010-01-13 @ 17:27:47
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0