Onsdag

Hej hallå!

Idag vaknade jag runt 12 riktigt skönt att sova ibland:) sen var det att käka frukost för att sen ta en lååång promenad på ca 2h riktigt skönt ute. träden är helt för frysta av att de varit så fuktigt och kallt. Är bara så äkligt att de ligger hundbajs och kiss i dyp varje hörn och i varje snövall.. Men man kan ju inte göra så mycket åt de men är äkligt iallafall.. haha!

Var till jobbet och jobbade en kortis idag då Elias var sjuk så jag tog hans tid och Jennifer tog min sköönt! Då slapp jag den långa och fick istället gå hem halv 9. Var å andra sidan dött där uppe!! Men idag så har min snälla Linda skrivit ut lapparna till frösäkringskassan som jobbet skulle fylla i så då kunde jag lämna dem till dem idag så skulle få tillbax den till nästa vecka. Sen vart jag kallad till kontoret för ett utlåtande om en tjej som eventuellt kommer att få börja där.. Hon hade skrivit mig som referens och dem gillade hennes CV så kan nog hända att dem ringer dig i veckan tjejen!! DU vet vem DU är.

Jaa nu ska jag och Jimmy snart titta klart på en film vi började att titta på idag "Passendale" riktigt bra fast vissa sener är lite obehagliga.. De skjuts på nära håll och sticks knivar i pannorna på folk och hej å hå. Sen som vanligt så är den någon som blir kär i en sjuksköterska och så får man följa deras problem m.m.

Neej, kort inlägg idag vet inte vad jag ska skriva!



Kommentarer
Hon som söker jobb ;)

Åh va kul, hoppas de ringer :D

2010-01-14 @ 17:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0