Mellan svängarna!

Halloj halloj!

Har haft fullt upp med att jobba så har inte hunnit för man ahr varit helt slut efter och så ska man ju oftast göra massa annat oxå. I alla fall så har jag under dessa dagar förutom att jobba, hälsat på min pappa på en av frösundas träningar, var ju nyår sist så kände att jag ville träffa honom och sen så som vanligt är det inte tyst en sekund då vi ses. Mycket prat om bilar och bebis nu och de stora ämnet FOTBOLL. De skulle på någon cup i helgen så får hoppas att han blir nöjd. Igår så träffade jag Chippen var så läänge sen och de var sååå roligt att ses, så vi måste verkligen fortsätta med det, vi har ju jämt så mycket att babbla om!! hehe!! Idag så har jag och Jimmy käkat fin middag på G och jisses så gott det var :) Mums men är det gott så är det ofta dyrt oxå, men de var det värt. Snart ska jag iväg igen ska nämligen fira en kompis kille som fyller år idag!

Så jag skriver nog lite mer på Måndag då jag är ledig om jag inte hinner imorgon efter jobbet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0