Läget idag

Igår var vi ju in till sthlm och Götakällare och lyssnade på The Baseballs och dem var sjukt bra :) Vi fick bra platser till en början men som sagt finns många tjejer som gör allt för att få en flirt med killarna haha.. Så vi vart efter några låtar rätt undanknuffade. Men kändes bättre att backa bak då jag har en liten mage att tänka på de andra såg ju inte direkt hänsyn till det.

Idag så sov jag bort en hel del av dagen men de behövdes, vaknade dock med kramp i vaden och jag som aldrig haft kramp fick panik. Försökte först slappna av men muskeln fortsatte att krampa så enda sättet att stoppa det på var att röra på foten upp och ner då släppte de mer och mer. Men har haft ont lite hela dagen nu bara för det.

Var ut till Marholmen och hälsade på farmor på jobbet var ju så länge sen man såg henne och hade tråkigt här hemma då Jimmy var i sthlm hos arbetscoachen. Vi fikade lite och pratade massa, men nu saknar jag farfar så måste åka ut till dem någon kväll så man får träffa honom oxå :D








Magen då: Joo lillkillen går in i vecka 25 idag och allt känns bra tycker att magen är lite liten och läser man överallt så ska den typ kännas 4-5 cm ovanför naveln och de gör inte jag den är precis vid naveln, men ska till bm på onsdag så hon lär väl säga till om något är på tok. Men annars så sparkar han och rör sig massor där inne fortfarande :)
Lägger upp en utv.serie på min mage :)



19 +1                   20 +6                       22 +0                  23 +4



Kommentarer
Lollo

Hej Jessica

Du behöver nog inte vara orolig. Sluta läs så mycket och koncentrera Dig på Din egen gradviditet, för det är olika för alla även med 2 olika gradiviteter i samma kropp är det olika.



Puss på Dig

Jag saknar Dig vi kanske kan ses någon dag

2010-01-29 @ 10:22:21
Jennifer

Oj vad magen växer!! :)

2010-02-01 @ 12:39:21
URL: http://jenkaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0