Grattis Kalle

Grattis till kalle som klarade teorin :) bara uppkörning kvar nu vännen!!

(Jojje du som älskar när jag skriver om min graviditet här kommer ett inlägg till^^)

Imorgon går vi in i vecka 22 och  i mitt snurriga huvud så går det inte in att det är minde än halva tiden kvar.. Har hittat lite kompisar som väntar ungefär samtidigt men var roligt att Sara en gamalklasskamrat ska ha dagen efter mig. SJUKT! Spana in hennes blogg:  http://itssaraslife.blogg.se/

Är det fler där ute som möjligvis spanar in min blogg som väntar barn så skriv gärna och berätta kanske du oxå ska ha i Maj?

Slänger upp två bilder oxå.

Vecka 20 +6

 

Insåg att det ser enormt ut framifrån men jag har precis ätit och det spännde ordentligt!




Igår då Jimmy och jag låg och mös framför tv:en så la Jimmy sin hand på min mage och då var det någon som  började att böka gärnet där inne. Då flyttade Jimmy på sin hand men icke han skulle under Jimmy hand men han är lite större än Jimmys hand så de vart lite problem å ett jävla bök!! haha!!



Kommentarer
Anna

Nu börjar du bli stor tjejen, gud så spännande. Mår du bra? <3

2010-01-08 @ 02:06:03
URL: http://annalindacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0