God morgon!

Gud så skönt att få sova ut. Är första dagen på 8 dagar som jag fått den chansen. När jag faknade så var vilden i mig helt galen snurrade och rörde sig men de är inte de som var de roliga utan hur högt upp i magen han börjar nå nu har inte tänkt på det tidigare men han når några cm ovanför naveln nu och man kan verkligen känna livmoderns som en boll där inne som trycker uppåt. Häftigt hur kroppen är töjbar och fungerar.


Som ni ser på bilden så börjar de bli väldigt trångt för honom där inne så jag känner verkligen honom i nästan varje rörelse. Igår sparkade han en väldigt hård spark som fick hela magen att hoppa upp och ner.. Haha!

Vi ska åka till arnige nu så skriver kanske senare.. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0