...

Hallå!
Dagarna går så fort så man hinner inte riktigt med att blogga. Men ska göra en kort sammanfattning:

Torsdag: lugnt fram till 16 då dags för jobb till 22.30, hem sov.

Idag: Idag har jag sovit ut ordentligt då jag vaknade strax innan 12. Jimmy åkte till stan vid 11 så had eju hela sängen för mig själva att fylla ut :) Gick upp efter en stunds tv tittande för att sedan ta mig ner till frisören. Klippte upp det lite och kapade lite på luggen som började bli lång, egentligen så använder jag inte lugg så mycket men kan vara skönt att inte ha den för lång om man någon gång skulle vilja ha den nere.. Iallafall så vart de en sväng på H&M gjorde av med lite för mycket pengar hum.. Men men ett par mammajeans vart de och nya underkläder, nice! Hem vänta på att Jimmy skulle ringa, upp till flygis och handla till maten som vart så god var ett nytt recept (ska lägga upp de här sen). Bjöd över mamma och Jimmys färäldrar på en tv-kväll och jaa nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig för ska upp och dra till halsa vid 10 imorgon.

Puh!! Vart kort och jaa hängde ni me?

btw. så har min bror tagit körkort GRATTIS!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0